måndag 14 februari 2011

Tredje gången gillt!

Jaha. Nu är jag här igen! 
Eftersom jag inte kommer åt min gamla blogg, så har jag fixat en ny. Finally.

Hela helgen har det varit  strålande väder. Gillas! Fast våren får väldigt gärna komma nu, ska bli så härligt!

Igår var det full rulle. Gick Osudden med Kiwi & Malte  & njöt av solen. Efter det var det simskola, styrelsemöte, årsmöte & möte efter det. 

När jag kom hem hade gästkocken (Tobbe) anlänt & han lagade en otroligt god sjötunga a´la Tobbe, som slank ner utan tvekan. Supergott!

Meningen var ju att vi skulle ha en myskväll då, men undertecknad somnade vid nattningen av väldigt trött Melker & gick inte att väcka... Lagom pinsamt, men jag behöver min skönhetssömn ofta. Klockan var ju ändå över nio när vi hoppade i säng... 

Idag skuttade jag upp vid åtta-snåret & avnjöt en skön söndagsmorgon. Sen tog hela familjen en typ tvåtimmarspromenad i det underbara vädret. Mysigt!






Resten av dagen har vi mest slappat & umgåtts. Pappa var här en sväng & ikväll har jag varit inne hos grannen & förhört mig om de nya fodervärdarna, valpträffen (som jag hipp som happ blev involverade i?) & de framtida hundpromenaderna vi ska dra igång.

Nu ska jag mysa lite med glad Malte & slänga ett öga på dumburken tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar