onsdag 18 maj 2011

En bra dag...

... som inleddes med TIDIG morgon i vanlig ordning. Nåja, ska inte klaga nu när vi får sova hyfsat på nätterna igen...


Lämnad Melker på dagis & vandrade upp till min goda vän K & drack kaffe en stund. Malte somnade på vägen hem, så jag han fixa LITE här hemma iallafall.


Idag är en stor dag. En fantastisk dag. Min lilla stora kille har lärt sig att cykla själv! Utan stödhjul & han kan både starta & stanna själv! Såååå duktig! Å mamma är såklart jättestolt! Nog för att han gjort några vurpor, värsta var väl när han fick styret på halsen... Blev lite ledsen såklart, för det måste gjort precis hur ont som helst... Men upp igen & cykla vidare! Tror jag vet vad vi ska göra hela dagen imorgon. Typ.


Är dessutom väldigt nöjd med min fyrbenta som vanligt! Idag lyckades jag bryta henne när hon vallade Melker på cykeln. Underbart! Inte så skoj att ha nån som rusar efter en & nafsar där hon kommer åt, men jag bryr mig nog mer om det än vad min kära son gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar